Lara Klevernić

Lara Klevernić

Pozicija:Mlađi stručni saradnik

Lara je master ekonomista sa fokusom na marketing i trgovinu. Njeni osnovni i master radovi bave se strategijama brendiranja, što joj je omogućilo duboko razumevanje principa i pristupa koji doprinose izgradnji prepoznatljivosti brenda i njegovom pozicioniranju na tržištu. Iako sebe smatra kreativnom osobom, Lara je odlučila da svoju karijeru gradi u oblasti ekonomije i marketinga, koje vidi kao savršen spoj kreativnosti i poslovne strategije. Veruje da, ako postoji način da umetnost postane zaista komercijalna, to je kroz marketing. Njena strast za povezivanjem umetnosti i ekonomije dovela ju je do praktičnog iskustva u marketinškoj agenciji i konferencijskom centru, nakon čega je predavala preduzetništvo i digitalni marketing na univerzitetu, deleći svoje znanje sa studentima i podstičući ih da svoje ideje sprovedu u praksu.

Autorka je istraživačkog rada o masstige marketingu, koji je predstavljen na naučnoj konferenciji, čime je doprinela akademskoj diskusiji o luksuznim brendovima i njihovom uticaju na potrošače u svetu društvenih mreža. U budućnosti planira da nastavi sa pisanjem naučnih radova, s posebnim fokusom na brendiranje i digitalne strategije. Lara voli da istražuje istoriju, analizira kulturne fenomene i povezuje stečeno znanje sa savremenim trendovima. Pored redovnih treninga, čitanja knjiga i drugih aktivnosti, strastveni je zaljubljenik u istoriju i veruje da bi, kada bi svet bio savršen, verovatno bila istoričarka. Posvećena je kontinuiranom profesionalnom razvoju i praćenju najnovijih trendova u marketingu.

Centar:

05

CIRP